Monday, March 27, 2006

I will be away~~~~~~~~~~

From 30 March to 12 April.
No internet access?!?!?!?!?!
Coz of upgrading lah... :(

But I'll be back..
with photos. I hope.
so mean while.. enjoy something I wrote for baobei..
(for our 20th monthiversary)

Pls sing to the tune of Dido's thank You. ;)

咖啡冷了,我很讨厌

为什么要起床

倾盆大雨遮我的窗口

什么都看不见

望着窗外天空一片黑

看着我们的照片

It reminds me that it's not so bad

It’s not so bad

昨晚喝了太多,账单一堆

我头非常的痛

达不到巴士,今天就完了

我又迟到了拉

我的老师不喜欢我迟到

快要被踢出校门

And then you call me and it's not so bad

It’s not so bad

想要谢谢你

一持那么用心的照顾我

~ 和你在一起

是我这身中最快乐的

十点钟,我到家了

我的全身都湿透

你拿毛巾给我抹身

这刻那么甜蜜

就算房子现在倒下来

我可能都不管

因为有你在

想要谢谢你

一持那么用心的照顾我

~ 和你在一起

是我这身中最快乐的

No comments:

Post a Comment